258 km/h

Végsebesség

161 g/km

CO2
alfa-romeo-4c-spider-design-01

Design

LEGYEN NYITOTT ÚJ ÉLMÉNYEKRE.

Amikor először látja meg a 4C Spidert, azt fogja gondolni hogy a határ csak a csillagos ég lehet. A stílus és menetteljesítmény mesteri elegye, mely a legtisztább Alfa Romeo életérzésből született.

alfa-romeo-4c-spider-belso-01

Belső tér

VERSENYBELSŐ.

Ahogy a külső, úgy a belső kialakításnak is jól körülhatárolható funkciója van, mely az Alfa Romeo versenyszellemét idézi meg. Rögtön itt a karbonból készült, egy darabból álló utascella.

alfa-romeo-4c-spider-motor-01

Motorok

SZABADSÁGÉRZET A KÖBÖN.

A 4C Spider 1.750 cm3-es turbó benzinmotorja a ma elérhető legmagasabb műszaki színvonalat testesíti meg. Ezen felül az Alfa Romeo mérnökei még agresszívabbá, ugyanakkor hatékonyabbá is tették.

alfa-romeo-4c-spider-technologia-01

Technológia

UGRÁSRA KÉSZ.

A reaktivitás a sportautók egyik legfőbb ismérve. Az új, száraz duplakuplungos TCT sebességváltó a rajtprogrammal minimalizálja a váltási időket és maximalizálja az elérhető gyorsulást.

Galéria

A nagyításhoz kattintson a képekre!

Videó galéria

A videók megtekintéséhez kattintson a képekre!

RÉSZLETEK

Design

FÖLÖTTÜNK CSAK A KÉK ÉG

Az Alfa Romeo 4C Spiderben megtapasztalható szabadság érzése a Coupé által nyújtott élmény “továbbfejlesztése”. Megalkotásához az elérhető legnagyszerűbb műszaki és stíluselemeket használták, melyek segítik kiemelni ezt az érzést anélkül, hogy a 4C Spider sportos génjeiből bármit feláldoznánk. A hátsó rész változtatásai még erőteljesebb megjelenést kölcsönöznek az autónak; az áttervezett motorborításnak köszönhetően a hátsó sárvédőn kialakított nyílásokon keresztül több levegő jut a motornak.

LEGYEN NYITOTT ÚJ ÉLMÉNYEKRE

Amikor először látja meg a 4C Spidert, azt fogja gondolni hogy a határ csak a csillagos ég lehet. A stílus és menetteljesítmény mesteri elegye, mely a legtisztább Alfa Romeo életérzésből született. Egy projekt, mely a sportautók szerelmeseinek álmát váltja valóra. Egy, mind a design, mind a technológia szempontjából kivételes autó, melyet azért alkottunk meg hogy az utakon és a versenypályákon is lenyűgözze Önt. Végre minden autórajongó álma beteljesedhet.

EGY ÁLOM VALÓRA VÁLT

A 4C Spider formatervének eredete a múltban gyökerezik, a legendás 33 Stradale összetéveszthetetlen stílusában: lenyűgöző szépség a kiemelkedő műszaki tartalom szolgálatában. A Modena-ban készülő Alfa Romeo 4C Spider két csúcsteljesítményt egyesít; az Alfa mérnöki tudását a Maserati gyártástechnológiájával. A teljesítmény még soha nem volt ilyen vonzó.

Belső tér

VERSENYBELSŐ

Ahogy a külső, úgy a belső kialakításnak is jól körülhatárolható funkciója van, mely az Alfa Romeo versenyszellemét idézi meg. Rögtön itt a karbonból készült, egy darabból álló utascella. Az ülések kompozit anyagból készült vázára ultrakönnyű párnázatot húztak. A kormánykerék alsó része vágott stílusú és minden kezelőszerv a vezető felé fordul. Az alumíniumból készült pedálok és küszöblécek foglalják keretbe az igazi sportautós karaktert.
A LEGEXKLUZÍVABB RÉSZLETEK

A 4C Spider minden egyes részlete a sportosság és a kabriózás iránti szenvedély felkorbácsolására született. 17”-19” könnyűfém kerekek, különböző méretben az első és hátsó tengelyen a tökéletes egyensúly és dinamizmus érdekében. A Brembo féknyergek 4 féle színben rendelhetők: ezüst, fekete, sárga, és természetesen piros. A Bi-Xenon fényszórók, a szénszálas bukócső (extra), a karbon oldalsó légbeömlő, a dupla kipufogó, a sportülések és az egy darabból készült karbon utascella együtt teszik a 4C Spidert kicsi, de lenyűgöző Alfa Romeo mesterművé.
A KÖNNYEDSÉG SÚLYA

A szénszál az autóiparban használt legfejlettebb anyag. Az Alfa Romeo 4C Spider váza, mely mindössze 73 kg-ot nyom, egy darabból készült szénszálas konstrukció. A motorblokk valamint az első- és hátsó váznyulványok alumíniumból vannak, a merevséget alacsony súllyal ötvözik. A karosszériaelemek alacsony sűrűségű SMC kompozitból készültek, mely a csekély súlyt (20%-kal könnyebb az acélnál) az alumíniumét felülmúló és az acéléval egyenértékű szerkezeti stabilitással kombinálja.

Motorok

TÖKÉLETES EGYENSÚLY, TÖKÉLETES DINAMIKA

A középmotoros elrendezéssel és a fejlett felfüggesztéssel a 4C Spider tökéletesen ki van egyensúlyozva és bármilyen sebességnél uralja az utat. Az erőteljes fékrendszer a belső hűtésű, perforált tárcsafékekkel és a Brembo féknyergekkel az első tengelyen, 36 méteres fékutat biztosít 100 km/h-ról. Ezen túl az Alfa Romeo 4C Spider elöl-hátul eltérő méretű kerekekkel van felszerelve, hogy tökéletes tapadást biztosítson bármilyen útfelületen, bármilyen időjárási körülmények közt.
KIS MÉRET, NAGY TELJESÍTMÉNY

A 4 hengeres, 1.750 cm3-es turbofeltöltéses motor közvetlen befecskendezéses és 240 LE csúcsteljesítmény leadására képes. Teljesen alumíniumból készült és 350 Nm-es maximális forgatónyomatékának 80%-a már 1.700-as fordulatszámtól elérhető. Mindezeknek köszönhetően az Alfa Romeo 4C Spider végsebessége 250 km/h fölött van, a 0-100 km/h gyorsulás pedig csupán 4.5 másodpercet vesz igénybe.
SZABDSÁGÉRZET A KÖBÖN

A 4C Spider 1.750 cm3-es turbó benzinmotorja a ma elérhető legmagasabb műszaki színvonalat testesíti meg. Ezen felül az Alfa Romeo mérnökei még agresszívabbá, ugyanakkor hatékonyabbá is tették. Ezen beavatkozásoknak köszönhetően sikerült a minden eddigit túlszárnyaló, sportkocsikkal összemérhető menetteljesítményeket kihozni a 4C Spiderből. Mindez az Alfa Romeo életérzés legmagasabbszintű megtapasztalásáért: vezesse hogy elhiggye.
MÉG NAGYOBB LÖKET AZ ÉRZELMEKNEK

Az Alfa Romeo fejlett scavenging technológiája maximalizálja a motornyomatékot alacsony fordulatszámon is, hogy a vezető parancsára azonnal még nagyobb teljesítmény szabadulhasson el. A technólógia bevezetése új generációs turbófeltöltő és leömlő beépítését tette szükségessé.
CSÚCSTECHNOLÓGIÁS HŰTÉS

A 4C a legjobb versenyautókhoz hasonlóan automatikus hűtőrendszert használ a turbófeltöltő védelmében. A motor leállítása általában az olajkenés megszűnését is jelenti, ami a motor károsodásához vezethet. Az after run olajpumpa a motorlaj cikulációját biztosítja a motor lehűléséig.

Technológia

MINDEN A D.N.A.-RÓL

Az Alfa Romeo 4C Spider a vezető köré lett tervezve. Az Alfa D.N.A. üzemmódválasztó 3 programmal rendelkezik (Dynamic, Natural, All Weather) hogy az aktuális útviszonyokhoz és a vezető stílusához tudjon alkalmazkodni. Ezeken túl egy Race (verseny) program is elérhető a versenypályák nyújtotta lehetőségek maximális kihasználása érdekében. A Race program választásakor az ABS és a menetstabilizáló ki van kapcsolva, átadva a teljes kontrollt a sofőrnek. A teljesen digitális műszeregység TFT kijelzőjének megjelenése a D.N.A. programnak megfelelően változik.
UGRÁSRA KÉSZ

A reaktivitás a sportautók egyik legfőbb ismérve. Az új, száraz duplakuplungos TCT sebességváltó a rajtprogrammal minimalizálja a váltási időket és maximalizálja az elérhető gyorsulást. A D.N.A. üzemmódválasztót Race programba kapcsolva pedig garantált a szórakozás a versenypályákon.
AZONNALI REAKCIÓK

Az Alfa duplakuplungos TCT váltója minden körülmények között a lehető leggyorsabb sebességváltást biztosítja, a rajtprogram pedig a motorparaméterek megfelelő állításával garantálja az elérhető maximális gyorsulást.
KONCENTRÁLT HATÉKONYSÁG

Az autó száraz tömege mindössze 940 kg; ennek köszönhetően rendelkezik az Alfa Romeo 4C Spider az egyik legjobb súly/teljesítmény aránnyal: jobb mint 4 kg/LE. A hátsókerékhajtás visszatérésével a 4C kimagasló vezetési élményt nyújt országúton és versenypályán egyaránt.

Győr

Pesti út 4.

Telefon: 06-96/513-100
Fax: 06-96/513-104
riegler@autoforumriegler.hu

 

Tatabánya

Alkotmány u. 2/B

Telefon: 06-34/312-015
Fax: 06-34/312-016
rieglertb@autoforumriegler.hu

 

 

Nyitva tartás

Szalon:        Szerviz:
H-P.: 8 - 17   H-P.: 8 - 16:30
Szo.: 9 - 12   Szo.: Zárva
V.: Zárva   V.: Zárva

 

 

 

 

Facebook

© 1995- 2017 | Autófórum Riegler

carnet-csoporthasznaltautok.hu

Készítette: Kovács Gergely