5.2 l/100km

Fogyasztás

137 g/km

CO2

165 km/h

Végsebesség

790 liter

Csomagtér
fiat-doblo-design-01

Design

A SZEMÉLYISÉG.

Elég egy pillantást vetnünk a kocsi elejére, vagy a jellegzetes hátsó részre: azonnal szembetűnik a megújult Dobló egyedi megjelenése. Az impozáns, robosztus első részt a nagyméretű szélvédő, a lekerekített motorháztető és a hangsúlyos fényszórók uralják.

fiat-doblo-belso-01

Belső tér

AZ UTAZÁS VALÓDI ÖRÖM.

A komfortot és a menetkényelmet garantálja az innovatív, független hátsó bi-link kerékfelfüggesztési rendszer, mely anélkül küzd meg minden úttípussal, hogy az útviszonyokból adódó rezgéseket az utastérbe továbbítaná.

fiat-doblo-motor-01

Motorok

MINŐSÉGI MOTORVÁLASZTÉK

A bőséges motorválaszték a nagy teljesítmény és rugalmasság közötti egyensúlyt kombinálja alacsony üzemanyagfogyasztással és CO2 kibocsátással.

fiat-doblo-technologia-01

Technológia

INNOVÁCIÓ.

A legújabb generációs fedélzeti rendszerek képviselője, a színes, 5"-os érintőképernyős UConnect rádió segítségével telefonálhat, üzeneteket fogadhat, pendrive-ra vagy hordozható lejátszóra letöltött kedvenc zenéit hallgathatja, mindezt biztonságosan és kényelmesen, úgy, hogy nem kell levennie a kezét a kormányról.

Galéria

A nagyításhoz kattintson a képekre!

RÉSZLETEK

Design

Elég egy pillantást vetnünk a kocsi elejére, vagy a jellegzetes hátsó részre: azonnal szembetűnik a megújult Dobló egyedi megjelenése. Az impozáns, robosztus első részt a nagyméretű szélvédő, a lekerekített motorháztető és a hangsúlyos fényszórók uralják.

A teljesen újragondolt  első lökhárító tovább árnyalja a Dobló megjelenését: az alsó, trapéz alakú fekete betét a praktikum mellett némi sportosságot is csempész az autó megjelenésébe.

Oldalról nézve a megújult Doblò nyújtottabb, letisztultabb vonalvezetést mutat, az oldalsó tolóajtó síneket beépítették és elrejtették a karosszériába.


A hátsó rész sem maradt érintetlen; a csomagtérajtón megjelent egy karosszéria színére fényezett díszítőcsík.

A fényes, fekete ajtóoszlopok tovább erősítik a modell elegáns, egyedi megjelenítését, és esztétikai értelemben is fenntartja a folytonosságot a különböző oldalrészek között. A nagyvonalúan tervezett hátsó rész a csomagtér óriási befogadóképességét sejteti (790-3.200 liter), míg a hatalmas hátsó ajtó és a széles ablak a könnyű és hatékony berakodás ígéretével kecsegtet. Az alsó részen a határozott vonalvezetésű lökhárítók előrenyúlnak a hátsó kerekek fölé, tiszta, szép átvezetéssel.

Az autó stílusához igazodó tetőlécekkel még egyedibbé varázsolhatjuk a Dobló személyiségét.

Belső tér

A változások nem álltak meg a külsőnél, belül még inkább szembetűnőek: az egyszerre praktikus és elegáns új műszerfal, mely tárolórekeszekben és pohártartókban is bővelkedik. A megnövelt méretű levegőkilépő nyílások és a legújabb fejlesztésű UConnect érintőképernyős rádiók tovább erősítik a személyautós komfortot. A belső ajtópanelek - melyek szintén tárolózsebekkel és rekeszekkel gazdagon ellátottak - a műszerfal dizájnját követik.
A lenyűgözően ergonomikus és funkcionális – mindazonáltal kimondottan kényelmes - belsőt gondosan válogatott anyagok és elegáns kárpitszínek uralják. A nagy szélvédő és tekintélyes méretű ablakok világossá és levegőssé varázsolják az utasteret.

Motorok

1,4 95 LE

1.368 cm³, 95 LE, 161 km/h

Ez az erős, ugyanakkor környezetbarát motor Multipoint benzinbefecskendezéssel ér el 95 LE teljesítményt  6.000-es fordulatszám/percnél, maximális nyomatéka pedig 127 Nm 4.500-as fordulatszámon.

Ennek a brilliáns, mégis gazdaságos motornak a legutolsó változatát kifejezetten alacsony üzemanyagfogyasztással tervezték. A motor megfelel az Euro 6-os normának, és 6 sebességes váltóval van felszerelve.

1,4 T-JET 120 LE

1.368 cm³, 120 LE, 172 km/h

Ez az erős, környezetbarát turbómotor 120 LE teljesítménnyel rendelkezik  5.000-es fordulatszámon, maximális nyomatéka pedig 206 Nm már 2.000-es fordulatszám/percnél.

Ennek a brilliáns, mégis gazdaságos motornak a legutolsó változatát nagy teljesítményre, ugyanakkor alacsony üzemanyagfogyasztásra optimalizálták. A motor megfelel az Euro 6-os normának, és 6 sebességes váltóval van felszerelve.

1,4 T-JET CNG 120 LE

1.368 cm3, 120 LE, 172 km/h

A környeztbarát 1.4 CNG  120 lóerős földgázüzemű motor nemcsak a természetkedvelők rokonszenvét élvezi majd.

1,6 MULTIJET 95 LE

1.598 cm3, 95 LE, 160 km/h

Ez a Multijet, közös nyomócsöves, közvetlen befecskendezésű, 95 lóerős motor erőteljes már alacsony fordulatszámokon is. Maximális nyomatéka 300 Nm már 1.750-es fordulatszámon, jó rugalmasságot garantál, ennek köszönhetően pedig kiváló utazási élményt.

A motor megfelel az Euro 6-os normának, 6 fokozatú váltóval és DPF-el (dízel részecskeszűrő) van felszerelve.

1,6 MULTIJET 120 LE

1.598 cm³, 120 LE, 172 km/h

Ez a motor a nagy teljesítmény és rugalmasság közötti egyensúlyt kombinálja alacsony üzemanyagfogyasztással és CO2 kibocsátással. Maximális nyomatéka 320 Nm 1.750-es  fordulatszámon, végsebessége 172 km/h.

A nagy nyomatékot a 6 sebességes váltónak köszönhetően hatékonyan ki lehet használni, amely nyugodt haladást tesz lehetővé az autópályán is, alacsony üzemanyagfogyasztással. Szükség esetén azonban figyelemreméltó menetteljesítményekre is képes.

A motor megfelel az Euro 6-os normának, valamint DPF-el (dízel részecskeszűrő) van felszerelve.

Technológia

A Doblò Panoráma számos innovációt és fejlett technológiát tartalmaz.

A legújabb generációs fedélzeti rendszerek képviselője, a színes, 5"-os érintőképernyős UConnect rádió segítségével telefonálhat, üzeneteket fogadhat, pendrive-ra vagy hordozható lejátszóra letöltött kedvenc zenéit hallgathatja, mindezt biztonságosan és kényelmesen, úgy, hogy nem kell levennie a kezét a kormányról.

Kérésre DAB rádió vevővel, navigációval és teljes Európa térképpel is elérhető a UConnect. A környezet védelme viszont nem lehet kérdéses, ezért minden 5" érintőképernyős UConnect rádióra gyárilag telepítve van az Eco:Drive Live szoftver, mely a vezetési stílusunkat valós időben elemezve segít a gazdaságossabb vezetési mód elsajátításában. 

KÉNYELEM

Az új Doblò-val utazni valódi öröm. A komfortot és a menetkényelmet garantálja az innovatív, független hátsó bi-link kerékfelfüggesztési rendszer, mely anélkül küzd meg minden úttípussal, hogy az útviszonyokból adódó rezgéseket az utastérbe továbbítaná. A bi-link kerékfelfüggesztés rendszer csökkenti és tompítja a függőleges és vízszintes vibrácót, maximálja a keréktapadást, javítja az úttartást és csökkenti a zajt. A kényelmet tovább növelik a nagyméretű, anatómiailag formázott ülések, a világos és levegős belső, valamint a nagy ablakok.

Az ideális belső klímát szavatolja a légkondícionáló berendezés (manuális légkondícionálóval, vagy automata egyzónás légkondícionáló berendezéssel) és a szellőztető rendszer, mely optmálisan osztja el a levegőt minden utas felé.




A Doblò vezetése különösen pihentető élmény lehet, köszönhetően az opcionálisan fűthető, magasságban állítható és dönthető vezetőülésének, tolatóradarjának, állandó nappali világításának (széria) és tempomatjának (mely lehetővé teszi a vezetést egy megválasztott, állandó sebességen, a gázpedál folyamatos nyomva tartása nélkül).

A belső tér verhetetlen:  5 üléssel óriási csomagtér áll rendelkezésre vagy felárért lehetőség van akár 7 személyes kivitel konfigurálására is.
Az öt üléses verzióban áthelyezhető kalaptartó is lehet, amely lehetővé teszi poggyászának extrém rugalmas elrendezését. Ha lehajtja a hátsó üléseket, tökéletesen sík, 70 kg teherbírású felületet kap. A 7 személyes verzióban a leghátsó ülések egyenként kivehetőek. A hatalmas csomagtér 790 literes, amely kategóriájában a legnagyobb.

KÖRNYEZET

Az új Doblò Panoráma tiszteli a környezetet. Több motorhoz elérhető a Start&Stop rendszer, mely jelentősen csökkenti a városi fogyasztást és CO2 kibocsátást ugyanakkor pénzt takarít meg az Ön számára.

A Start&Stop rendszer nagyon egyszerűen működik: dugóban és közlekedési lámpánál álló helyzetben a rendszer leállítja a motort, amint Ön üresbe teszi a sebességváltót és leveszi a lábát a kuplungról. Újraindításhoz mindössze annyit kell tennie, hogy lenyomja a kuplungot és újra sebességbe teszi a váltót.

Minden dízel motor szériaként tartalmazza a DPF-et (dízel részecskeszűrő). Az új Doblò lehetővé teszi az eco:Drive használatát. Ez egy olyan forradalmi rendszer, mely tájékoztatja a vezetőt arról, hogy vezetési stílusa hogyan befolyásolja a jármű fogyasztását és károsanyag kibocsátását, valamint hasznos tanácsokkal látja el a még inkább környezetbarát vezetési stílus kialakítása érdekében. A rendszer “környezettudatos” javaslatai segítenek abban, hogy károsanyag kibocsátását akár 15%-al csökkentse és kevesebb legyen az üzemanyagszámlája.

Győr

Pesti út 4.

Telefon: 06-96/513-100
Fax: 06-96/513-104
riegler@autoforumriegler.hu

 

Tatabánya

Alkotmány u. 2/B

Telefon: 06-34/312-015
Fax: 06-34/312-016
rieglertb@autoforumriegler.hu

 

 

Nyitva tartás

Szalon:        Szerviz:
H-P.: 8 - 17   H-P.: 8 - 16:30
Szo.: 9 - 12   Szo.: Zárva
V.: Zárva   V.: Zárva

 

 

 

 

Facebook

© 1995- 2017 | Autófórum Riegler

carnet-csoporthasznaltautok.hu

Készítette: Kovács Gergely