4.5 l/100km

Fogyasztás

120 g/km

CO2

164 km/h

Végsebesség

5.4 m3

Raktér
fiat-doblo-cargo-design-01

Design

INNOVATÍV VONALVEZETÉS.

Az Új Doblò Cargo orrát teljesen átterveztük, hogy mind stílus, mind pedig technológiai tartalom tekintetében a maximumot nyújtsa.

fiat-doblo-cargo-belso-01

Belső tér

ERGONÓMIA MINDEN RÉSZLETBEN.

Az Új Doblò Cargo belső terével is lenyűgöz: a technológia, funkcionalitás és minőségi anyagok ötvözete olyan kényelmes munkakörnyezetet teremt, amely tökéletes minden feladathoz.

fiat-doblo-cargo-motor-01

Motorok

IDEÁLIS VÁROSI HASZNÁLATRA.

Alacsony fogyasztás és károsanyag-kibocsátás, kiváló vezethetőség és tovább csökkentett motorvibráció.

fiat-doblo-cargo-technologia-01

Technológia

KIMAGASLÓ TECHNOLÓGIA.

Hatékony, biztonságos és egyszerre több feladat elvégzésére is képes: minden eddiginél fejlettebb fedélzeti technológia.

Galéria

A nagyításhoz kattintson a képekre!

RÉSZLETEK

Design

A funkcionalitással és teljesítménnyel összhangban lévő új stílus.

Új külső kialakítás innovatív vonalvezetéssel. A funkcionalitást és teljesítményt fokozó egyedülálló stílus. Az Új Doblò Cargo orrát teljesen átterveztük, hogy mind stílus, mind pedig technológiai tartalom tekintetében a maximumot nyújtsa. A motorháztető és az első lökhárító vonalvezetése tovább javítja a jármű aerodinamikai tulajdonságát, így növekszik a hatékonyság alacsony sebesség mellett.

A legfontosabb új jellemzők:

  • Új könnyűfém keréktárcsák
  • Új motorháztető, sárvédők és megerősített első lökhárító
  • Új fényszórók
  • Új első hűtőrács
  • Új hátsó lámpaegység

Belső tér

A személyautók komfortját kínáló, funkcionális belső tér.

Ergonómia és minőség minden részletben. Az Új Doblò Cargo belső terével is lenyűgöz: a technológia, funkcionalitás és minőségi anyagok ötvözete olyan kényelmes munkakörnyezetet teremt, amely tökéletes minden feladathoz. Minden részlet a funkcionalitást és a páratlan vezetési élményt szolgálja:

  • kopásálló anyagok,
  • új műszerfal, mely még hatékonyabb légkondicionálást biztosít (a nagyobb szellőzőknek köszönhetően),
  • új, ergonomikus kialakítású kormánykerék, és modern, kiválóan látható műszeregység.
Bőséges tárolóhely.

A műszerfalon és az ajtópaneleken elhelyezett számos tárolórekesz elegendő helyet biztosít a különféle tárgyak tárolásához. A jármű belső terében nem kevesebb, mint 10 tárolórekesz található, köztük egy 6,8 literes, finom nyitású kesztyűtartóval. Az oldalsó ajtópanelek rendkívül sokoldalúak, űrtartalmuk eléri a 8,8 litert, így könnyedén elhelyezhető bennük egy 1,5 literes palack, további két 0,5 literes palack és egy A4-es méretű jegyzettömb.

Motorok

TÖKÉLETES MOTOROK MINDEN FELADATRA

Az Új Doblò Cargohoz nem kevesebb, mint 5 különböző motor rendelhető.

Mindegyik motort úgy tervezték, hogy azok a munka során tulajdonosuk minden igényét kielégítsék és a felhasználásuknak megfelelő optimális teljesítményt nyújtsák. Kínálatunk minden feladathoz tartalmazza a megfelelő motort: Találja meg az Önnek leginkább megfelelőt.
ECOJET

Az innovatív 1.3 MultiJet2 95 Le és 1.6 MultiJet2 105 Le-s motorok igény esetén felszerelhetők Ecopack névre keresztelt exkluzív megoldásunkkal, amely az alábbi jellemzőknek köszönhetően a teljesítmény feláldozása nélkül tovább csökkenti a fogyasztást:

  • Start & Stop rendszer
  • Alacsony súrlódású olaj
  • Változó térfogatáramú motorolaj-szivattyú
  • Intelligens generátorszabályozás
  • Aerodinamikai csomag
  • Alacsony gördülési ellenállású gumiabroncsok

Mindezeknek köszönhetően a fogyasztás:

  • az 1.6 MultiJet2 motor esetében (5,1 l/100 km – 4,5 l/km EcoJet funkcióval és 134 g/km – 120 g/km EcoJet funkcióval)
  • az 1.3 MultiJet2 motor esetében (5 l/100 km – 4,6 l/km EcoJet funkcióval és 133 g/km – 120 g/km EcoJet funkcióval)
A fogyasztási adatok a rövid tengelytávú változatokra és vegyes használatra vonatkoznak.
NATURAL POWER

Környezetbarát és gazdaságos: duplán előnyös.

Az 1.4 T-Jet 120 Le Natural Power - metán/benzin üzemanyagrendszerével - a következőket kínálja:

  • kiváló gyorsulás teli raktérrel is a magas maximális nyomatéknak (206 Nm 2000 ford./percen) köszönhetően;
  • kiváló hatótávolság (akár 750 km – ebből 450 km metán üzemben – az igény esetén rendelhető, 5 tankkal felszerelt változat esetében);
  • jelentősen alacsonyabb fogyasztás és fenntartási költségek
  • optimális vezethetőség az innovatív Multipoint metán befecskendező rendszernek köszönhetően;
  • a metán tartályok padlólemez alatti elhelyezésének köszönhetően a jármű megtartotta rekord raktérfogatát.
MÉG NAGYOBB TELJESÍTMÉNYŰ MOTOROK

Az agilis és rugalmas motorok éppúgy kiválóak a városi használat során, mint a legnagyobb kihívást jelentő utakon. Az MJet II 1.3 és 1.6 motorok a továbbfejlesztett nyomatékleadási képességnek köszönhetően alacsony sebesség mellett is nagy nyomatékot képesek leadni, így a
jármű rugalmasabb marad és gyorsabban reagál.
1.3 MultiJet2 95 Le Euro 6

  • NEDC fogyasztás: 5 l/100 km – 4,6 l/km EcoJet funkcióval
  • Max. nyomaték: 200 Nm 1500 ford./percen
  • Hengerűrtartalom: 1248 cm3
  • Teljesítmény: 95 Le
  • Végsebesség: 159 km/óra - 161 km/óra EcoJet funkcióval
  • CO2 kibocsátás: 133 g/km – 120 g/km EcoJet funkcióval
1.6 MultiJet2 105 Le Euro 6

  • NEDC fogyasztás: 5,1 l/100 km – 4,5 l/km EcoJet funkcióval
  • Max. nyomaték: 290 Nm 1500 ford./percen
  • Hengerűrtartalom: 1 598 cm3
  • Teljesítmény: 105 Le
  • Végsebesség: 166 km LE – 170 LE EcoJet funkcióval
  • CO2 kibocsátás: 134 g/km – 120 g/km EcoJet funkcióval
1.6 MultiJet2 120 Le Euro 6

  • NEDC fogyasztás: 5,1 l/100 km – 4,5 l/100 km EcoJet funkcióval
  • Max. nyomaték: 320 Nm 1500 ford./percen
  • Hengerűrtartalom: 1,598 cm3
  • Teljesítmény: 120 Le
  • Végsebesség: 172 km/óra – 176 km/óra EcoJet funkcióval
  • CO2 kibocsátás: 134 g/km – 120 g/km EcoJet funkcióval
1.4 16v 95 Le MPI Euro 6

  • NEDC fogyasztás: 7,3 l/100 km - 7 l/100 km S&S rendszerrel
  • Max. nyomaték: 127 Nm 4500 ford./percen
  • Hengerűrtartalom: 1368 cm3
  • Teljesítmény: 95 Le
  • Végsebesség: 161 km/óra
  • CO2 kibocsátás: 169 g/km - 163 g/km S&S rendszerrel
1.4 T-Jet 16v Natural Power Euro 6

  • NEDC fogyasztás: 4,9 kg/100 km (metán üzemben);
  • Max. nyomaték: 206 Nm 3000 ford./percen
  • Hengerűrtartalom: 1 368 cm3
  • Teljesítmény: 120 Le
  • Végsebesség: 172 km/óra
  • CO2 kibocsátás: 134 g/km (metán üzemben)

Technológia

ABS+EBD

A jármű feletti teljes uralmat biztosító, fokozatos fékezéshez. Az elektronikus fékerő elosztó funkcióval (EBD) kiegészített, 4-szenzoros ABS rendszer meggátolja a kerekek blokkolását és biztosítja, hogy minden körülmények között ura legyen a járműnek, valamint gyors és egyenletes fékezést tesz lehetővé és csökkenti a féktávot.


Traction + rendszer

Jobb úttartás minden útviszony mellett.

Ez az intelligens elektronikus differenciálmű egyenetlen talajon is jobb kezelhetőséget és biztonságosabb vezetést garantál:

  • Innovatív első oldallégzsákok (rendelhető) a mellkas és fej védelme érdekében
  • Védelem legfelső szinten
  • Légzsákok és fejtámlák
  • Ha a jármű sebessége nem haladja meg a 30 km/órát, a rendszer szükség esetén egy speciális gomb megnyomásával aktiválható.
  • Csúszós felületeken, sárban, homokon vagy havon való induláskor a rendszer csökkenti a megcsúszó kerekekre irányuló nyomatékot és átirányítja azt a jobb tapadású kerékre a jármű hajtásának helyreállításához.
  • Nem növeli a jármű tömegét.
  • Csak a 16"-os, négyévszakos gumiabroncsokkal és alvázvédőkkel együtt rendelhető.
  • Légzsákok és fejtámlák
  • Első légzsákok a vezetőoldalon (széria) és utasoldalon (rendelhető)
  • Az üléseket olyan berendezéssel szerelték fel, amely ütközés esetén a fejtámlát az utas nyakához közelíti, így meggátolja az ütközések "ostorcsapás" hatását.
Start & Stop rendszer

Csökkenti a jármű fogyasztását a városi használat során. A rendszer automatikusan leállítja a motort, ha a jármű megáll és a vezető üres fokozatba vált, így városi használat során akár 15% üzemanyag-megtakarítás is elérhető. Mindeközben a jármű összes kényelmi és biztonsági funkciója aktív marad (légkondicionáló berendezés, rádió, ablaktörlő).
ELEKTRONIKUS MENETSTABILIZÁTOR (ESC)

A maximális tapadásért

Az Új Doblò Cargo úttartását az ESC (széria) elektronikus menetstabilizátor garantálja. Emellett a Hill-Holder funkció segít az emelkedőkön való indulásban. A rendszer HBA (Hidraulikus fékasszisztens) funkcióval is fel van szerelve.
TPMS: Gumiabroncsnyomást figyelő szenzorok

Hogy minden az ellenőrzése alatt álljon. A gumiabroncsnyomást figyelő rendszer folyamatosan ellenőrzi a gumiabroncsok nyomását és jelzi a nyomáscsökkenést a fedélzeti számítógépen.
Fenntartási költségek

A legjobb befektetés vállalkozása számára. A motorokat úgy tervezték, hogy működési költségük a kategóriában legalacsonyabb legyen.
A kötelező szerviz 35 000 kilométerenként esedékes a MultiJet2 Euro 6 motorok esetében.
Tolatóradar

Hogy teljes biztonságban végezhesse a parkolási manővereket. A rendszer hangjelzéssel értesíti a vezetőt a jármű mögött található akadályok jelenlétéről és távolságáról. Az érzékelők a hátsó lökhárítóba vannak beépítve és automatikusan bekapcsolnak, ha a vezető hátramenetbe vált.
A szaggatott hangjelzés egyre hosszabban szólal meg, ahogy a jármű az akadályhoz közeledik, míg végül folyamatos sípoló hangjelzéssé válik.
Utastér

Maximális biztonságra tervezve.

Az irányított gyűrődésű karosszériát úgy tervezték, hogy hatékonyan elnyelje az ütközések erejét. Az utastér ajtajait oldalsó, ütközéselnyelő rudakkal szerelték fel. A lökhárítók pedig fokozatosan deformálódó rudakat tartalmaznak.

Győr

Pesti út 4.

Telefon: 06-96/513-100
Fax: 06-96/513-104
riegler@autoforumriegler.hu

 

Tatabánya

Alkotmány u. 2/B

Telefon: 06-34/312-015
Fax: 06-34/312-016
rieglertb@autoforumriegler.hu

 

 

Nyitva tartás

Szalon:        Szerviz:
H-P.: 8 - 17   H-P.: 8 - 16:30
Szo.: 9 - 12   Szo.: Zárva
V.: Zárva   V.: Zárva

 

 

 

 

Facebook

© 1995- 2017 | Autófórum Riegler

carnet-csoporthasznaltautok.hu

Készítette: Kovács Gergely