jeep-wrangler-unlimited-design-01

Design

KARCOS, MÉGIS KIFINOMULT.

A legapróbb részletet is nagy gonddal terveztük meg, hogy a formát és funkciót egyesítő finom tervezésű részletek a rövid utakon is maximális vezetési élményt és nem várt kényelmet biztosítsanak.

jeep-wrangler-unlimited-belso-01

Belső tér

KIFINOMULT BELTÉR.

A Wrangler belső tere puhatapintású anyagokból készült és kiszűri a menetzajt. A Wrangler legendás múltja előtti tisztelgésként, az utasoldalon elhelyezett kapaszkodón ismét feltűnik a “Jeep, Since 1941” felirat.

jeep-wrangler-unlimited-motor-01

Motorok

MEGBÍRKÓZIK BÁRMILYEN TEREPPEL.

Ez a könnyű alumíniumszerkezetű, változó szelepvezérléssel felszerelt benzinmotor biztosítja a legendás Wrangler-nek a szükséges erőt.

jeep-wrangler-unlimited-technologia-01

Technológia

LEGMODERNEBB TECHNOLÓGIA.

A prémium műszerfalon elhelyezett eszközök kialakítását repülőgépek műszereiről mintáztuk. A króm gyűrűvel díszített nagy méretű műszerekről az adatok könnyen leolvashatók.

Galéria

A nagyításhoz kattintson a képekre!

Videó galéria

A videók megtekintéséhez kattintson a képekre!

RÉSZLETEK

Design

KARCOS, MÉGIS KIFINOMULT.

A legapróbb részletet is nagy gonddal terveztük meg, hogy a formát és funkciót egyesítő finom tervezésű részletek a rövid utakon is maximális vezetési élményt és nem várt kényelmet biztosítsanak. A tradicionális kerek fényszóróktól és a hetes osztású hűtőrácstól kezdve a motorháztető és az ajtó fedetlen zsanérjain át, egészen a puha tapintású belső borításokig és ezüst betétekig, a Jeep ® Wrangler Unlimited minden elemében egyesíti a funkcionalitást és a kényelmet. Engedje, hogy bája és történelme Önt is magával ragadja.

A Jeep® Wrangler modellekre felszerelhető kerekek jelentik minden kaland sarokkövét. A legtöbb keréktárcsát konkáv formájúra terveztük, hogy azok off-road vezetés közben ne karcolódjanak. A könnyűfém keréktárcsák csökkentik a rugózatlan tömeget, így pontosabb kormányzást, könnyebb irányítást tesznek lehetővé.

Belső tér

KIFINOMULT BELTÉR

A Wrangler belső tere puhatapintású anyagokból készült és kiszűri a menetzajt. A Wrangler legendás múltja előtti tisztelgésként, az utasoldalon elhelyezett kapaszkodón ismét feltűnik a “Jeep, Since 1941” felirat. A Wrangler további apró örömöket is tartogat: rendelhető fűthető első üléseket és bőrüléseket; automatikus hőmérsékletvezérlést levegőszűrés funkcióval, az audio rendszer kormánykeréken elhelyezett kezelőszerveit és krómozott sebességváltókart. Hogy a komfort iránti elvárásokat maradéktalanul kielégítsük, új ergonomikus kialakítású ülésekkel szereltük fel a gépjárművet, melyeket úgy terveztük, hogy a hátsó ülések könnyebben hozzáférhetőek legyenek.
ÜLÉSEK

A fűthető üléseket (rendelhető a Sahara és Rubicon modellekhez) különösen a hideg téli napokon fogja értékelni. A sokoldalúság a Jeep® járművek tervezése során a kezdetektől fogva elsőszámú szempont volt. Miért is változtatnánk ezen most? A Wrangler modellek szériafelszereltségéhez tartoznak a lehajtható hátsó ülések, így a jármű mind személy-, mind teherszállításra kiválóan alkalmas.
MŰSZERFAL

Az ergonomikus kialakítású műszerfal kezelőszerveit a középső konzolon helyeztük el, hogy azok könnyen elérhetőek legyenek. A négy részre osztott műszerfali kijelzők analóg műszerei kimondottan műszaki jelleget kölcsönöznek a műszerfalnak. A minden verzión széria EVIC fedélzeti számítógépen számos különböző adatot jeleníthet meg, például a külső hőmérsékletet, iránytűt, az átlagos üzemanyag fogyasztást, tankolásig megtehető távolságot és az indulás óta eltelt időt. A kormánykerék integrált kezelőszervei lehetővé teszik, hogy könnyedén kezelje a sebességtartó automatikát, a sztereó rendszert, a Bluetooth kihangosítóját, valamint a UConnect ® és navigációs rendszereket (amennyiben a gépjármű fel van szerelve ilyennel).
CSOMAGTÉR

Gondoskodtunk arról, hogy mindig legyen elegendő hely Ön és csomagjai számára, és mindennek, amire az út során szüksége lehet. Lehajtott ülésekkel a 4-ajtós Wrangler csomagtere eléri a 935 litert.
BIZTONSÁGI ZÁRRAL ELLÁTOTT KESZTYŰTARTÓ

A szabadtéri vezetés élvezete közben a zárható kesztyűtartóban biztonságban tudhatja értéktárgyait. A kivehető polcnak köszönhetően tetszés szerint oszthatja be a tároló belső terét. Az alsó részen kellő helyet biztosítottunk CD-k, videokamera, MP3 lejátszó és egyéb szórakoztatóelektronika vagy használati cikk tárolásához.
DÖNTHETŐ ÉS LEHAJTHATÓ HÁTSÓ ÜLÉSEK

A lehajtható üléseknek köszönhetően a Wrangler belső terének mérete egyszerűen és kényelmesen változtatható. Az ülések teljesen lehajthatók (a Wrangler modellekben) vagy, ha még több helyre van szüksége, akár ki is vehetők.
CSOMAGTÉR SZŐNYEG ÉS TÁROLÓREKESZ

A csomagtérben megfordítható szőnyeget helyeztünk el a kárpit védelme érdekében, a 4-ajtós Wrangler hátsó padlólemeze alá pedig tárolórekeszt építettünk be értéktárgyai számára. A kivehető tálcán külön helyet biztosítottunk az ajtók és a keménytető anyáinak és csavarjainak tárolásához.

Motorok

MEGBÍRKÓZIK BÁRMILYEN TEREPPEL.

Ez a könnyű alumíniumszerkezetű, változó szelepvezérléssel felszerelt benzinmotor biztosítja a legendás Wrangler-nek a szükséges erőt.


PENTASTAR™ MOTOR V6 3.6 VÁLTOZÓ SZELEPVEZÉRLÉSSEL (VVT).

Ez a könnyű alumíniumszerkezetű, változó szelepvezérléssel felszerelt benzinmotor biztosítja a legendás Wrangler-nek a szükséges erőt.


COMMAND-TRAC®

A legkeményebb off-road kihívások leküzdésére tervezett Jeep ® Wrangler Unlimited a legendás 4x4-es Jeep ® 70 évet felölelő, kitartó továbbfejlesztésének eredménye. A Jeep ® Wrangler Unlimited Sport és Sahara modelleket második generációs Command-Trac ® kétfokozatú osztóművel szereltük fel, melyek "SHIFT-ON-THE-FLY" funkciója lehetővé teszi a menet közbeni kapcsolást. Az osztómű segítségével bármikor kiválaszthatja a megfelelő hajtási fokozatot és javíthat a jármű fogyasztásán. A rendszer alacsony sebességen 2,72:1 arányban csökkenti a fordulatszámot, így a megnövelt nyomatékkal lényegesen jobb hajtást érhet el off-road körülmények között. Az összkerékhajtású terepfokozat kizárólag manuálisan aktiválható a középső konzolon elhelyezett kar segítségével.
ROCK-TRAC® ÉS TRU-LOK®

A Rubicon változatot a kétfokozatú, "SHIFT-ON-THE-FLY" menetközben kapcsolható Rock-Trac ® rendszerrel szereltük fel, melynek rendkívül magas, 4,0:1 fordulatszám-csökkentési aránya maximális uralmat garantál a jármű felett és jelentősen megnöveli a kerekekre ható nyomatékot, miáltal még a legnehezebb off-road manőverek is kivitelezhetővé válnak. A nyomatékelosztó egységet külön a Rubicon modellhez terveztük, hogy az minden tekintetben megfeleljen az off-road használat kihívásainak. A Command-Trac ® és Rock-Trac ® rendszerek 3 üzemmódban működtethetők:

  • Összkerékhajtás: magas fokozatban (4WD High): a rendszer a nyomatékot 50/50% arányban megosztja az első és hátsó kerekek között. A központi elosztó egység nem differenciálműként működik, a nyomaték megoszlása a két tengely között nem változik. Ezt az üzemmódot csak alacsony tapadású felszíneken ajánlott használni (havas, sáros, köves vagy földutakon).
  • Kétkerékhajtás: A rendszer a nyomaték 100%-át a hátsó tengelyre irányítja. Ez az üzemmód minden felületen jó tapadást biztosít.
  • Összkerékhajtás: alacsony fokozaton (4WD Low): a bemenő nyomatékot a rendszer tovább növeli (4-szeresre a Rock-Trac ® és 2,7-szeresre a Command-Trac ® rendszer esetében), ami a legnagyobb vontatható tömeg jelentős növekedését is eredményezi. Alacsony fokozatot csak olyan esetben ajánlott használni, ha a felület tapadása alacsony és nagy nyomatékra van szükség. Amennyiben a jármű kereke kipörög vagy elemelkedik a talajtól úgy, hogy minden tengelyre nyomaték hat (ami kanyarodáskor alapvető fontosságú), a nyomaték egy része elvész és a gépjármű vonóereje csökken. A Jeep Wrangler Unlimited minden változatának ESP rendszerébe ezért egy blokkolásgátló rendszert integráltunk (Brake Lock Differential - BLD), amely kiiktatja a differenciálmű működését.


A rendszer blokkolja a kipörgő kereket, jelentősen gátolva annak mozgását, és áthelyezi a nyomatékot arra a kerékre, amelynek tapadása megfelelő. A rendszer teljesen automatikus és a vezető beavatkozása nélkül működik. Alacsony tapadású terepen a rendszer OFF-ROAD üzemmódba állítható: ez az üzemmód erősebben és hosszabb ideig tartja fenn a féknyomást. A Rubicon modell felszerelhető továbbá a Tru-Lok ® 4.10-es híd-áttételű első és hátsó differenciálművel. A Tru-Lok ® differenciálmű az egy tengelyen található kerekek sebességének egymáshoz igazításával lehetővé teszi a manőverezést alacsony sebesség mellet buckás, meredek vagy csúszós terepen és megakadályozza a jármű megcsúszását minden tereptípuson. A tengelyzárak a műszerfalon elhelyezett kapcsolóval bármikor ki- és bekapcsolhatók. A Rubicon ezen kivételes képessége egy a szériafelszereltséghez tartozó elektronikus készüléknek, a stabilizátor kiiktató rendszernek (ASBS) köszönhető, amely bármikor le tudja kapcsolni az első stabilizátor rudat, hogy a jármű alkalmazkodni tudjon a nagy kihívást jelentő nehéz terepekhez. A rendszer lehetővé teszi, hogy az első kerekek külön reagáljanak az őket érő erőkre. A kapcsoló aktiválja a rendszert, minek folytán a jármű képes lesz alkalmazkodni a terepviszonyokhoz és bármilyen akadályt leküzdeni. A stabilizátor rúd leválasztását a vezető aktiválhatja összkerékhajtásos üzemmódban (4WD High) és alacsony fokozaton, összkerékhajtásos üzemmódban (4WD Low), amennyiben a jármű sebessége nem haladja meg a 29 km / h-t. Biztonsági okokból a rendszer automatikusan visszakapcsolja a stabilizátort, ha a jármű sebessége meghaladja a 29 km / h-t. A stabilizátor kiiktató rendszernek (ASBS) köszönhetően a jármű RTI értéke (Ramp Travel Index: ezzel a paraméterrel mérik egy gépjármű felfüggesztésének rugalmasságát) összekapcsolt stabilizátor rúddal 652, míg lekapcsolt stabilizátorral eléri a 832-t, ami lenyűgöző 28%-os ugrást jelent.

Technológia

LEGMODERNEBB TECHNOLÓGIA.

A prémium műszerfalon elhelyezett eszközök kialakítását repülőgépek műszereiről mintáztuk. A króm gyűrűvel díszített nagy méretű műszerekről az adatok könnyen leolvashatók.
ELEKTROMOS KÉSZÜLÉKEK

A szériafelszereltséghez tartoznak az elektromos ablakemelők, amelyeknek köszönhetően járművébe bármikor beengedheti a friss levegőt. A fokozott kényelem és biztonság érdekében az ajtók a kulcson elhelyezett távirányító segítségével nyithatók és zárhatók. A külső visszapillantó tükrök fűthetők, így az azokra lerakódott hó és jég leolvad, mire felfűti a jármű belső terét. Ez a funkció meggátolja a tükrök jegesedését menet közben is.
PRÉMIUM MŰSZEREGYSÉG

A prémium műszerfalon elhelyezett eszközök kialakítását repülőgépek műszereiről mintáztuk. A króm gyűrűvel díszített nagy méretű műszerekről az adatok könnyen leolvashatók. A megjelenített eszközök közé tartozik az iránytű, a hőmérő és a fedélzeti számítógép, amely például adatokat jelenít meg a jármű üzemanyag-takarékosságáról vagy jelzi a következő tankolásig megtehető távolságot és az indulás óta eltelt időt.
GUMIABRONCS-NYOMÁS

A Wrangler gumiabroncs-nyomás figyelő rendszere rendszeresen ellenőrzi a gumiabroncs-nyomást, hogy a jármű biztonságosan, jó teljesítménnyel és gazdaságosan működhessen. Ha a nyomásszint nem megfelelő, arról a műszerfalon világító fény értesíti a vezetőt.
VILÁGÍTÁS

A Wrangler kerek halogén fényszórói őrzik klasszikus formájukat, és a szimbólummá vált hetes osztású hűtőráccsal együtt képviselik a Jeep® márka hagyományait. A szériafelszereltséghez tartozó ködlámpák mindig javítani fogják a látási viszonyokat és hozzájárulnak a biztonságos vezetéshez. A 160 amperes generátorok biztosítják a kellő áramot off-road kiegészítői működtetéséhez (a lámpákhoz, csörlőhöz és egyebekhez).
AUDIORENDSZER

A Sport változatnál széria felszereltség egy CD/DVD/MP lejátszós rádió 6 hangszóróval és AUX csatlakozóval. A Sahara és Rubicon változatok 6,5"-os érintőképernyővel, CD/DVD/MP lejátszóval, AUX csatlakozóval és merevlemezzel szereltek. Alpine® prémium audiorendszer hét hangszóróval, köztük egy mélynyomóval és hat csatornás, 460 W-os erősítőjével tiszta, erőteljes hangzást biztosít.
UCONNECT® NAVIGÁCIÓS RENDSZER

A UConnect ® GPS egy kifinomult rendszer, amely egy teljes 2D-s és 3D-s térképeket használó navigációs rendszert integrál egy nagy méretű érintőképernyővel ellátott több-forrásos audiorendszerbe. A rendszer bemeneti forrásai: AM / FM rádió, CD/DVD/MP3 lejátszó, 30 GB-os merevlemez, USB port és AUX bemenet. Az 6.5"-os, aktív mátrixos TFT (Thin Film Transistor) érintőképernyőt a műszerfal közepén helyeztük el, ahonnan minden utas számára jól látható.

Az optikai lemezolvasó minden gyakori lemezformátumot képes beolvasni. A rendszer képes lejátszani a CD, CD-R, CD-RW, DVD-R, DVD + R, DVD-RW, DVD + RW lemezeket és az azokon található MP3, WMA, JPEG, CD AUDIO, DVD-Audio, DVD-Video formátumú fájlokat. A MyGIG ™ NAV rendszerrel több mint 100 órányi zene tárolható a merevlemezen. A merevlemezen ezután az egyes zeneszámok albumokba rendezhetők a jukebox funkció segítségével.

A szoftvercsomag tartalmazza a Gracenote ™ programot is, amely automatikusan felismeri a játszott zeneszámot, és egy 4 millió különböző albumot tartalmazó adatbázis segítségével hozzárendeli a számhoz a szerző nevét, a szám címét, a műfajt és a megjelenési évet. A navigációs rendszer a legkülönbözőbb funkciók egész tárházát kínálja, és gondoskodik arról, hogy idegen tájakon is jól teljen az utazás. A navigációs térkép részletes információkat tartalmaz az európai országutakról, városokról és utcákról, de tartalmazza a legfontosabb nevezetes pontokat is.

A rendszer egyik leghasznosabb funkciója, hogy egyszerre több célállomáshoz 12 különböző útvonal tervezhető (akár 9 állomással).

Ha pedig olyan helyen vezet, amelyről a rendszerben még nincs térkép, saját adatbázisban rögzítheti a jármű mozgását, és elnevezheti az útvonalat, így is bővítve a rendszer adatait. A navigációs rendszer ezenfelül képes az integrált közlekedésinformációs szolgáltatás (TMC) valós idejű forgalmi adatai alapján automatikusan újratervezni az útvonalat.
MŰHOLDAS NAVIGÁCIÓ

A külön rendelhető, érintőképernyős műholdas navigációs rendszer hangvezérléssel aktiválható és részletes útvonaltervet biztosít. Segítségével könnyen megtalálhatja a közelben lévő éttermeket, bevásárló központokat, korházakat és egyéb fontos helyeket. A rendszer továbbá friss forgalmi jelentéseket szolgáltat, és felhívja a vezető figyelmét a közeli útlezárásokra és balesetekre.
ÉRINTÉSES VEZÉRLÉS

A Wrangler audiorendszere a kormánykerékre szerelt vezérlőszerveknek köszönhetően kényelmesen, csupán a kezelőszervek érintésével irányítható. A gombok egyszerre vezérlik a rádiót és a navigációs rendszert. Egy gombnyomással beállíthatja, hogy a műszerfalon milyen adatok jelenjenek meg: például iránytű, külső hőmérséklet, átlagos üzemanyag-fogyasztás, tankolásig megtehető kilométerek száma, eltelt menetidő, guminyomás és egyéb személyre szabott beállítások.
AKTÍV BIZTONSÁG

A Jeep® Wrangler B-oszlopba beépített, padlóba csatlakoztatott, nagy szilárdságú acélból készült spotrúdja fokozott oldalvédelmet nyújt, merevíti a karosszériát, növeli a torziós merevséget és pontosabb irányítást tesz lehetővé az országúton is. További felszerelés: fejlett, többfázisú első légzsákok; beépíthető oldallégzsákok; alvázas szerkezet; energiaelnyelő kormánykerék és váznyúlványok; integrált utasbiztonsági rendszer hárompontos biztonsági övvel, amely rögzíti a derekat és vállat és minden ülőhelyzetben véd; valamint terepre hangolt vészfékrendszer.
TEREPRE HANGOLT ABS

Az elektronikus érzékelőkkel felszerelt ABS rendszer megakadályozza a kerekek blokkolását, így nagyobb uralmat biztosít a jármű felett vészfékezés esetén. A rendszer az egy tengelyen lévő kerekek sebességkülönbségének elemzésével képes felismerni, ha például földúton halad. Ilyen esetekben az ABS kis késéssel lép működésbe, és csak ideiglenesen blokkolja a kerekeket, ezáltal csökkentve a féktávolságot.

Fejlett baleset utáni rendszer (EARS)

Baleset bekövetkezésekor a rendszer a mentési művelet megkönnyítése céljából automatikusan bekapcsolja a külső lámpákat, és a légzsákok aktiválását követően feloldja az ajtók zárait. A rendszer továbbá elzárja a motor üzemanyag-ellátását is.

3-fokozatú ESP rendszer

A 3-fokozatú menetstabilizátor segítségével a jármű vezetője kiválaszthatja az adott körülmények közötti optimális fékerő-beállítást, így csökkentheti az alulkormányzottság vagy túlkormányzottság előfordulását.

A Jeep ® Wrangler ESP rendszere a következőket tartalmazza:

  • ERM elektronikus borulásvédelmi rendszert, amely az ESP rendszer szenzorai által gyűjtött adatok segítségével érzékeli, ha borulásveszély áll fenn, és működteti az egyes kerekek fékeit;
  • BAS vészfékerásegítést, amely lehetővé teszi, hogy azonnal a maximális fékerővel fékezzen, és vészfékezés esetén csökkentse a féktávot;
  • TCS kipörgésgátló rendszert, amely a kerekek kipörgése esetén csökkenti a motorteljesítményt;
  • BLD elektronikus fékerőelosztást, mely megfelelő fékerővel fékezi a megcsúszó kerekeket, hogy a járművön számára biztosítva legyen a mozgáshoz szükséges nyomaték. A BLD rendszer egy külön beállítását terepmenethez tervezték, mely az alacsony fokozaton (4WD low) automatikusan bekapcsol.
FELFÜGGESZTÉS

A váz és a felfüggesztés geometriája nagy mértékben hozzájárul ahhoz, hogy a Jeep Wrangler Unlimited off-road körülmények között kivételes teljesítményt nyújthasson. A váz és az első és hátsó felfüggesztés tengelyei, valamint a hosszanti és keresztirányú hajtott merev tengelyek maximális erőt biztosítanak, és lehetővé teszik, hogy a jármű extrém körülmények között is megállja a helyét és a legnagyobb akadályokat is leküzdje. A Jeep ® Wrangler Unlimited modellt öt lengőkaros, DANA 30 (a Rubicon esetében nagy teherbírású DANA 44) típusú merev tengelyes első felfüggesztését Panhard rúddal, stabilizátorral és csavarrugókkal szereltük fel. Az öt rögzítési pont biztosítja a pontos működést és gátolja a rázkódást. A legvadabb terepeken bekapcsolhatja a stabilizátor kiiktató rendszert (ASBS – Rubicon szinten szériafelszereltség), így megszűnik a kapcsolat az első kerekek között, így azok egymástól függetlenül, a rájuk ható erőkre maximálisan reagálva külön mozoghatnak. A hátsó felfüggesztés DANA 44 merev tengelyét is öt lengőkarral rögzítettük, a lengőkarokat azonban a vázon kívülre, a rugókat pedig belülre szereltük, hogy középen helyet biztosítsunk az üzemanyagtartálynak. A lengéscsillapítókat minden modellünkön a lágyabb rugókhoz állítottuk be, hogy egyensúlyban tartsuk a járművek közúti és off-road teljesítményét.

Modellek

WRANGLER SAHARA

A Jeep ® Wrangler Sahara elegáns megjelenésével és különleges felszerelésével maximális kényelmet biztosít utazás közben, és egyedi eleganciával uralja a városi utakat. Fedezze fel a várost, és éljen át új kalandokat.

SZÉRIAFELSZERELTSÉG (A SPORT MODELL FELSZERELTSÉGÉN TÚL)

Rendelhető 2.8 CRD motorral automata váltóval vagy 3.6 V6 benzinmotorral.

  • Alpine Audio rendszer mélynyomóval
  • Automata fényszórók
  • Karosszéria színére fényezett sárvédő-szélesítés
  • Cső alakú küszöbfellépők
  • 5-fokozatú automata váltó
  • Nagy teljesítményű féktárcsák
  • Bőrborítású kormánykerék
  • Lejtmenet-vezérlés
  • 17"-os könnyűfém kerekéktárcsák Goodyear 245/75 R17 on/off road gumiabroncsokkal

A színek és opciók rendelkezésre állástól függően rendelhetők.
WRANGLER RUBICON

A Rubicon maga a kaland és büszkeség. E modellel semmilyen terep nem állhatja útját és páratlan vezetési élményben lehet része. A Rubicon-t azoknak terveztük, akik az összkerékhajtás nyújtotta szabadságot a legextrémebb és legismertebb off-road járműben szeretnék megtapasztalni.

Győr

Pesti út 4.

Telefon: 06-96/513-100
Fax: 06-96/513-104
riegler@autoforumriegler.hu

 

Tatabánya

Alkotmány u. 2/B

Telefon: 06-34/312-015
Fax: 06-34/312-016
rieglertb@autoforumriegler.hu

 

 

Nyitva tartás

Szalon:        Szerviz:
H-P.: 8 - 17   H-P.: 8 - 16:30
Szo.: 9 - 12   Szo.: Zárva
V.: Zárva   V.: Zárva

 

 

 

 

Facebook

© 1995- 2017 | Autófórum Riegler

carnet-csoporthasznaltautok.hu

Készítette: Kovács Gergely